Min fina vän!

Det finns inte ord som kan beskriva hur min längtan efter dig har varit, så många gånger som jag fantiserat om hur vår relation skulle varit om vi inte gått skilda vägar.  Så många gånger som jag blivit påmind om vår tid, våra planeringar för alla fester, resor, teatrar och allt annat som aldrig blev till verklighet, åh vad vi var duktiga på att drömma oss bort! I alla dessa år har jag saknat en vän som dig, en sådan vän man kan berätta allt för, en vän som står vid min sida i alla lägen. Jag har saknat dig.

Tänk vad unga tjejer kan vara elaka mot varandra, ett litet tjafs kan leda till stora bråk som slutligen förstör vänskapen. Jag är däremot otroligt glad att jag fått tillbaka dig, jag behöver dig för att kunna klara av dagen. Nu lämnar jag aldrig dig mer, jag älskar dig min vän! ♥ 
 
Publicerat i Allmänt