En underbar överraskning!

Just nu har jag en liten motgång i livet som förvirrar hela mig. Jag är fylld med tårar som svämmar över då och då, dagligen far det omkring extremt många tankar och känslor i mitt huvud och jag är fylld av ångest. Det blir inte alltid så som man tänkt sig, det uppkommer saker efter vägen som inte är planerat och ibland måste man tänka om... det är så livet fungerar.

De senaste dagarna har jag varit rätt låg och känt mig värdelös…när jag vaknade upp igår kände jag mig ungefär lika låg som kvällen innan… jag klev upp och gick till skolan precis som vanligt, satte mig och försökte plugga. Efter en kvart klev det in en välkänd människa i klassrummet, min MARTIN!!! Åhh vad han överraskade mig och ändrade min dåliga dag till något mycket bättre, jag är så lyckligt lottad som har en underbar pojkvän! Tusen tack för att du stöttar mig och får mig att tänka på annat!