Jag berättade!

Idag är det två år sedan jag publicerade mitt första öppna blogginlägg, inlägget där jag berättade om min ätstörning och om min diagnos. Jag kände att det var ingen mening med att hålla det hemligt längre och jag tänkte att mitt umgänge skulle få mer förståelse varför jag var som jag var. Jag blev mer självsäker när jag började skriva öppet om mina känslor och jag tror att det är det som har gjort att jag fått fler vänner, människor som tar mig för den jag är.

Jag minns så väl hur nervös jag var när jag klickade på publicera, jag visste inte hur folk skulle reagera och hur jag skulle bli bemött. Men oj vad jag fick härlig respons, personer från olika håll hörde av sig och även folk som jag inte ens kände tog kontakt.

Det är just responsen från alla läsare som gör att jag fortsätter dela med mig av mina tankar och känslor, jag älskar att skriva och delar gärna med mig till andra!

Här är första inlägget!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Hanna Karlsson:

Vad roligt att du fick sån bra respons!

Svar: Ja det är så roligt! :D
Fanny Hägglund