Ett bra år!

Och här är vi nu, några dagar in i 2016. Tiden bara flyger förbi och jag tar vara på varje dag som jag får spendera med familj och vänner.

Detta år har varit händelserikt och spännande på många olika sätt, det är så mycket som hänt i mitt liv. Jag fick äntligen det efterlängtade betyget i engelska, som jag längtat och kämpat efter, känner mig fortfarande riktigt stolt att jag klarade det!

Jag fick sätta mig i ett flygplan och se världen från en annan vinkel, lämna Svergie för första gången och besöka Kreta. Hade en oförglömlig resa tillsammans med min familj, sol bad och massa god mat, åh vad jag längtar tillbaks!

Också packade jag väskan och flyttade till Fränsta, där jag träffat så många härliga människor som tar mig för den jag är, fantastiskt! Jag pluggar och pluggar för att kunna gå vidare i livet, konstigt nog går det rätt bra.

Jag har även fått möta en riktigt underbar människa, en helt fantastiskt kille som jag får kalla min pojkvän. Jag har aldrig förr varit kär och trodde inte jag kunde bli det heller, men kan nu helt ärligt säga att jag är ruskigt kär i denna människa!

Avslutade året tillsammans med Martin och två fina vänner, och började året tillsammans med dessa människor. Kunde inte fått en bättre början, min älskade Martin!

Publicerat i Allmänt