Bästa gymmet!

Höstlov hela långa veckan hemma med familjen, det känns både skönt och jobbigt. Jag som är en ensam liten typ har vant mig med att bo själv. Jag gör exakt som jag vill, somnar vilken tid jag vill på kvällarna och behöver bara tänka på mig själv! Att då komma hem och få en annan vardag är otroligt påfrestande, det är inte lätt att behöv tänka om och inse att här hemma är det fortfarande fler än jag som bor med olika viljor.

Jag älskar min familj otroligt mycket, men att ta steget till att flytta ifrån hemmet är ett av de bästa valen jag gjort. Jag får nu ha det på mitt sätt och göra så som jag själv vill och att då komma hem och bryta mönstret, är faktiskt jobbigare än vad man kan tro…

I tisdags besökte jag mitt älskade gym, fick äntligen köra mitt favorit pass och träffa bästa instruktören som jag saknat. Var så glad och peppad att få träna där resten av veckan, men tror att jag slappnade av för mycket. Feber, huvudvärk och halsont kom som ett brev på posten, det är tur att jag har min trogna vän som inte klagar att ligga oh sova hela dagen!

Publicerat i Allmänt