En bra dag idag!

Att vara en känslomänniska gör att känslorna kan svaja rätt så fort, ena sekunder över hetsad med lycka och glädje och i nästa andetag stupa rakt ner i helvetet. Att bli sårad och ledsen tar väldigt hårt och det kan vara svårt att hantera sina känslor, men det betyder också att när man är lycklig så är man EXTREMTlycklig!

Mina känslor pendlar väldigt upp och ner vilket gör det svårt för mig själv att veta hur det känns för stunden. Jag tror också det är skillnad på att vara lycklig och bara må bra, man behöver inte jämt vara lycklig för att det ska kännas okej.

I en väldigt lång period har jag åkt på rosa fluffiga moln, allt har varit så perfekt och känts så bekymmerfritt. Men nu känner jag att det börjar dala lite och det rosa fluffet börjar sakta suddas ut. Jag mår fortfarande väldigt bra, men som sagt så kan man inte gå runt och vara helt exalterad dygnet runt? Jag tycker att jag har hittat ett bra läge där jag känner mig glad, vissa stunder ledsen, ibland lite ångest och även en hel del stress. Såhär skulle jag kunna leva hela livet, blandade känslor som ändå är behagliga och som gör att man får tänka och vrida på saker och ting för att få det att fungera!