Vart tar tiden vägen?

Jag har aldrig haft ett betyg i engelska och jag har aldrig fått den hjälp jag skulle behövt, det låter så konstigt att JAG är godkänd i engelska… men det är sant!

Okej då, man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken! Jag har inte fått mitt betyg än för jag har lite kvar att visa innan allt är klart, men jag tror knappast att min lärare skulle komma de sista dagarna och säga att jag inte är godkänd, det låter väl konstigt?

Jag är riktigt nöjd med mig själv och jag är så glad att jag struntade i gymnasium och tog det här året åt engelskan. Jag har lärt mig så mycket och jag har haft en kanonbra lärare, hon har peppat mig och verkligen hjälpt mig att spärrat upp min spärr som jag har haft undangömt. Jag är så tacksam! 

 
#1 / / Angus:

Skönt att du fixar det!

Svar: Super skönt!
Fanny Hägglund

#2 / / Lina hälsa&fitnessn:

Bra kämpat! Gör så sjukt mycket med rätt lärare! :)

Svar: Tack! Det gör det verkligen! :)
Fanny Hägglund