Mor och far! <3

Jag har skrikit och slängt ut så många fula ord till er, jag har stört mig och velat flytta ifrån er miljoner gånger! Jag kommer garanterat att bli arg och irriterad på er fler gånger än vad jag redan har varit, och kan lova att ni kommer bli arg och besviken på mig ett par gånger till i livet. Det är egentligen ingenting som är särskilt konstigt, det hör till när man är förälder. Förklaringen till det är oftast att man bryr sig och är rädda om varandra, inte att man vill den andre något illa.

Jag tänker inte be om förlåtelse för att jag gjort saker som mina föräldrar inte velat, man måste få testa på och låta dom bli lite oroliga eller fundersam emellanåt. Det är inte alltid man kan göra som dom vill, men självklart måste jag lyssna på deras råd och inte vara allt för självsäker.  

Det är dessa två som ställt upp för mig i alla lägen, som verkligen tror på mig och mina mål. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dom, mina fantastiska föräldrar!

Mamma och pappa, ni ska veta att i mina ögon så finns det inga bättre förebilder än er!

#1 / / Mor:

Älskade unge! ❤️❤️