Så lycklig med honom!

Hade ingen söndagsångest i söndags, det kändes bara roligt att få åka tillbaka till Fränsta, kliva upp tidigt på morgonen, plugga hela dagen och sitta instängd på rummet på kvällarna. Denna vecka behöver jag inte bekymra mig om vad jag ska göra efter skolan, kommer faktiskt att ha sällskap varje kväll hela veckan lång. Finaste pojkvännen är nämligen på besök denna vecka, åh vad jag är tacksam att han vill vara här med mig! Det är underbart att få pussa på honom mellan lektionerna, behöver inte komma in på rummet ensam på eftermiddagarna och att hela tiden få ha min stöttepelare vid min sida. Önskar att han kunde vara här varje vecka, allt hade blivit så mycket lättare då!  

 

Publicerat i Allmänt
#1 / / Helene:

Underbart med någon som finns där för en <3

Svar: Helt underbart!❤️
Fanny Hägglund