Detta gör mig glad!

 

1.      Min fantastiska pojkvän som finns där för mig i alla lägen, han är bäst!

2.      Vädret, jag älskar att snön nästintill är borta och att solen tittar fram mer och mer!

3.      Att det är mindre än två månader kvar tills jag får sommarlov!

4.      Lykke, min fantastiska hund som alltid får mig på bra humör!

5.      Att siffrorna minskas på vågen!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Elin:

Heja Fanny! Du är så himla duktig och jag vet att du kan hitta den där magiska medelpunkten och balansen i kost och träning. Och du är alltid lika välkommen på pass för lite peppning och extra glädjeboost, det är ju faktiskt därför vi gillar att träna!

Svar: Åh tack så mycket fina du! Saknar att träna hos er, ska se till att få tid över och komma på ett pass framöver! :D
Fanny Hägglund