Hemma eller hemma?

Idag så åker jag hem från mitt hem till mitt hem.
Känns bara som om jag är på besök just nu, jag har ju liksom flyttat och bor inte längre i familjens hus. Jag har inga saker här, mitt liv bor i Fränsta. Men idag då jag åker tillbaks, åker jag då hem eller är det här hemma?
 
Alltid lika jobbigt att åka ifrån min älskade Lykke!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Åsa:

När vi pluggade så sa man hemma om där man själv bodde och hemhemma om där föräldrarna bodde.

Svar: Rätt smart tänkt! :)
Fanny Hägglund

#2 / / Camilla:

Jag sa alltid ''nu skall jag hem till Göteborg" där mina föräldrar bor eller "nu skall jag hem till Växjö" där jag bodde när jag studerade. Så jag tänkte att jag hade två hem:).

Svar: Det är nog så jag också får säga/ tänka :)
Fanny Hägglund

#3 / / Kajsa:

Vilken mysig bild!! :)

Svar: hehe värsta myshunden :)
Fanny Hägglund

#4 / / Jennie:

Åh vilken söt bild :)

Svar: Tack! :)
Fanny Hägglund