Acceptera mig för den jag är!

Jag är jag, en helt vanlig tjej som levt i över 17 år. Jag är 100 % Fanny Hägglund, en tjej som ingen annan kan vara, det är bara jag själv som kan vara jag! Jag har inte valt att födas, jag har inte valt mitt utseende, jag har inte valt mig själv som person men jag måste acceptera att det här är jag!

Jag föddes helt utan förkunskap om livet, en liten bebis helt omedveten om världen, min familj har uppfostrat mig och lärt mig att älska mig själv. Nu är det bara jag själv som kan styra hur jag vill att andra ska uppfatta mig och hur jag själv vill leva som människa. Det är viktigt att man känner sig bekväm med sig själv, att man är den man själv vill vara, för ingen vill väl umgås med någon som låtsas vara någon som den inte är?

#1 / / Gunilla:

Vilka kloka ord du skriver, och vilka fina bilder på dig! Hoppas du trivs bra på skolan. God jul till dig och familjen!
/Gunilla Ö

Svar: Tack så mycket! :) Trivs väldigt bra på skolan!
Fanny Hägglund