Helt neutral!

Helt ärligt så vet jag inte alls vad som händer, jag har ingen aning om hur allt ska gå ihop. Min kontroll är borta för längesedan… mina tankar och känslor svajar helt okontrollerat och jag är varken glad, ledsen eller arg, jag är så mycket neutral som man kan bli.

Den fysiska kontakten suddas ut… att inte kunna få vidröra hans hud när jag vill… inga kyssar av de underbaraste läpparna på denna jord… Det gör ont…

Jag tillåter mig själv att få vara ledsen och det är okej att gråta, det är okej att känna så som jag känner.

Jag är stark och jag är beredd att ta detta steg, denna tid ska inte vara en tid av bara sorg utan fortfarande en tid av värme och kärlek. Jag är beredd att ta steget ut till detta fantastiska helvetiska underbara problematiska maratonlopp. Jag ska vinna, du ska vinna, vi ska vinna tillsammans eftersom vi älskar varandra oändligt mycket!