Känns som en bra dag idag!

Dagarna har bokstavligt talat rusat förbi i en jäkla fart, har knappt hunnit blinka fören det varit en ny! Det är nu fredag igen och jag har varit här i tre veckor, tre veckor som gått riktigt snabbt. Jag har lärt mig så otroligt mycket på så kort tid, kanske inte så mycket i skolbänken utan mer av det sociala. Men jag känner att det är viktigt att trivas med dom man spenderar hela dagarna med, då flyter säkert plugget på som det ska. Jag har hittat min plats i gänget och känner att jag kan vara den jag vill vara till 100 procent. Jag gömmer mig absolut inte, jag syns och hörs och det känns så härligt. På den här skolan är jag inte hatad, det kan jag med säkerhet säga!
 
Dom första dagarna var en ren plåga, jag kände mig otroligt ensam och obekväm och trodde inte alls att det här skulle fungera särskilt länge. Jag minns dagarna väldigt tydligt, känslan som jag hade då var hemsk, men jag tror att jag behövde dom dagarna till att reflektera över vilka alla var. Jag känner fortfarande inte alla särskilt bra, men jag har viljan till att lära känna så många som möjligt.
 
Idag åker jag hem till Timrå för att hämta mer energi till ytligare en vecka. Helgen ska spenderas med familjen, goaste Lykke och min älskade vän, åh vad jag mår bra!
 
Många fina kvällar har det varit!