Jag har valt att radera inläggen

Jag är rätt så spontan av mig och kan göra saker utan att tänka igenom det först, och ibland kan det bli lite för mycket av det hela. Jag kan vara lite för snabb med mina tankar och trycka alldeles för fort på publicera, utan att vara helt säker på om det är rätt eller fel.

Mina avklädda bilder var ett sådant tillfälle, känns inte alls bra att ha delat med mig av dom. Visst, jag skäms inte för dom utan mer att det kanske blev lite för utmanande. Jag har valt att ta bort dom inläggen från bloggen, eftersom dom egentligen inte har någon betydelse. Det viktigaste av allt är att jag själv vet hur jag ser ut, jag behöver inte visa upp så offentligt.  Om dom väckte anstöt hos någon i min närhet så ber jag om ursäkt.

I fortsättningen ska jag bara vara den jag egentligen är, det är inte den nakna tjejen utan mer den försiktiga och ordentliga flickan, det är hon jag är!

 

 

 

Publicerat i Allmänt