Mer aktivitet!

Jag har fått tillsägelse att göra mer aktiviteter, jag gör alldeles för ofta ingenting. Jag tar aldrig för mig någonting, allt tar emot. Jag har en kamp med mig själv varje morgon för att jag ens ska kliva upp, det är så sjukt jobbigt. Men det är något som jag måste ändra på!

Jag har iallafall bestämt mig för att ta orken till att pyssla och foto någonting kommande vecka, hoppas det ska få mig att bli lite piggare! Jag ska fylla på mitt förråd med tändsticksaskar, bara att säga till om man vill köpa!  Jag tänkte också testa en av mina julklappar, nämligen glasfärger. Ska bli roligt att testa att måla på något nytt material.

Kände också att det var dags att skämma bort mig själv lite, kanske som en belöning för att jag gått upp i vikt och går mot rätt håll? Jag har varit och köpt kameran som jag pratade om i ett tidigare inlägg, kanske onödigt eller så var det behövligt! Så till helgen tänkte jag ta mig ut och fota lite, känns ju som om man måste testa den när man ändå har lagt ut pengar! Dyker nog upp lite bilder här på bloggen när jag fotat!

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / JUNITJEJ:

Vilken fin kamera!

Svar: Jag är riktigt nöjd med den! :)
Fanny Hägglund