Sundsvalls tidning på besök

Det bästa med sommaren är att få sitta ute på kvällen, tända lite ljus och kanske äta lite gott. Har tyvärr inte blivit så många sådana kvällar pga. regn och kyla, men idag så! Sitter ute och bara slappar med mamma och syster, tänker lite på framtiden och vad som kommer ske till hösten.

Morgonen började lite nervöst. Fick nämligen besök av Sundsvalls tidning som intervjuade mig om min blogg. Berättade om mig själv som person och vad som fick mig att börja blogga. Var sjukt obehagligt att bli filmad och fotad, jag som är så van att stå bakom kameran. Ska i alla fall bli spännande att få läsa om det i tidningen nästa helg. Men det känns lite nervöst att se hur hon tolkar allt jag sagt, jag får helt enkelt vänta och se.

 
#1 / / Cassandra:

Känner med ett visst obehag när man är så van vid att vara bakom kameran istället för framför :P

Svar: Ja kändes super konstigt ;)
Fanny Hägglund