Vill flytta!

Jag har länge haft ett stort intresse för inredning och gamla prylar. Jag tycker det är roligt att fräscha upp äldre möbler och blanda in omodernt med modernt i samma rum. Jag sitter ofta och kikar på hus som ska säljas, fantisera om hur jag skulle inreda boendet om jag hade fått bestämma. Jag gillar starkt att gå i olika butiker så jag kan drömma om hur jag vill ha det i mitt hem, när jag flyttar till ett eget kryp in. Skulle jag haft pengarna hade jag utan tvekan köpt mig en lägenhet och flyttat hemifrån redan igår! Orsaken till det är att jag vill köpa massvis med fina möbler, porslin, köksprylar etc. Jag och min familj har inte samma tycke, alla människor är och vill ha det olika. Jag har nästintill bara mitt sovrum att bestämma över, men jag har så mycket mer fantasi och önskar att mer hade fått plats i mitt lilla rum.

Idag har mina fantasier svävat iväg, då jag varit och kikat i affärer på heminredning och sådant! Ni kan ju bara tänka er hur stor min längtan till en egen lägenhet är nu, efter den här dagen!?

http://www.frokenfraken.se/

 
http://weheartit.com/