Tusen tack alla fina människor! <3

Det är en riktigt trött och slut 16-åring som skriver detta inlägg! Men det gör verkligen ingenting för gårdagen var fantastiskt! Jag har fått uppleva hur det är att vara lycklig igen, något som jag inte har varit på länge! Med ett leende på läpparna hela kvällen och alla bekymmer var som bortblåst, magiskt!

Som jag nämnt i ett tidigare inlägg så önskade jag mig en födelsedag med många gäster som jag kunde bjuda på fika. I förrgår natt hade jag en dröm om min önskan som jag berättade för min familj vid frukostbordet, det var fest hemma hos mig med mycket folk och min drilltränares dotter var med. Inte visste jag då att min dröm skulle bli till verklighet!

 Alla ”vanliga” gäster som brukar gratta mig på födelsedagar kom och jag kände mig glad för att ha dem runt omkring mig. Jag fick fina presenter och jag kände mig nöjd. Men sedan knackande det på dörren, dörren öppnades av härlig sång och in kommer mina underbara drilltjejer!! Snacka om att jag vart överraskad! Bästa presenten! Det knackade ytterligare några gånger på dörren och fler ”objudna” gäster kommer för att gratulera mig! Jag hade fått det jag önskade mig, en mysig kväll med många fina människor som jag kunde bjuda på fika, helt otroligt! Tusen tack alla! <3

Idag är det sol och vårväder och efter lunch fortsätter kalasandet hos moster då det är hennes dag idag, grattis fina du! <3 Jag hoppas och tror att denna dag komma bli bra den också! 

 
 
#1 / / Johanna:

<3

Svar: <3
Fanny Hägglund

#2 / / Åsa:

😘

Svar: 😘
Fanny Hägglund