Min stora dag

Jag har börjat dekorera tändsticksaskar. Nu tänker jag sälja dem och överskottet kommer jag att skänka till stiftelsen ”min stora dag”

Tändsticksaskarna är 7x5.5 cm. Priset är 20kr varav 12kr går till ”min stora dag”

Du är välkommen att höra av dig till mig via min mail om du vill köpa, tänk på att pengarna går till något bra. Ska jag skicka per post lägger jag till 6kr i porto.

Vill du läsa mer om vad ”min stora dag” är, klicka här

Mailadress: [email protected]

Dessa är exempel på hur de kan se ut, ingen är den andra lik och jag lägger ut fler bilder allt eftersom jag dekorerar nya.

 
 
 
från v-h
1 finns
2 såld
3 såld
4 finns
5 såld
6 såld
7 såld
8 såld
 
 
 
#1 / / Johanna :

Superbra Fanny!

Svar: Tack! :)
Fanny Hägglund

#2 / / Josefine:

Gud vad fint!

Svar: Tack så mycket!
Fanny Hägglund