Ett till syskon?

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att byta ut mina syskon mot någon annan! Dom är helt klart underbara! Men det finns också en annan människa som jag känner samma syskonkärlek för, min kusin Matilda. Hon är som en lillasyster för mig, jag kommer också ställa upp för henne precis lika mycket som med Frida och Maja.

Nu i sommar så fick jag också en lillebror! Eller nä inte riktigt jag då, Matilda fick ett syskon. Denna lilla varelse känns också som min bror, min lillebror som jag aldrig fick! Jag har nu fyra syskon att ta hand om, vilken tur jag har! Mina syskon + kusinsyskon är helt klart de bästa man kan ha! 

Och jag tycker väldigt mycket om deras mammor också! Jag älskar er alla! <3

#1 / / Mamma:

Du skriver så fint och det är verkligen från hjärtat! Vi älskar dig också! Massor!!!!

Svar: <3 <3 <3
Fanny Hägglund